Global Manager Operations

Job description

Tix.nl streeft er naar de meest ontzorgende online reisorganisatie te zijn. Wegens ons geboekte succes en daarbij behorende (internationale) groei zijn wij op zoek naar een overtuigende Global Operations Manager!


Wat ga je doen?
Als Global Manager Operations van Tix ben je verantwoordelijk voor het definiëren, implementeren en structureren van de werkmethodes, processen en procedures met als doel optimalisatie, uniformiteit en efficiency van de Customer Support. Je bent verantwoordelijk voor onze 3 Customer Support afdelingen; Nederland (Breda), Duitsland (Saarbrucken) en in Curaçao (Willemstad). Je faciliteert en begeleidt de Operation Manager van Nederland, Curaçao en Duitsland. Je geeft operationeel support, geeft feedback, monitort de processen, doet aanbevelingen en biedt ondersteuning waar nodig.

Requirements

Naar wie zijn wij op zoek?

  • Je vindt het niet erg om af en toe naar Curaçao en Duitsland te reizen.
  • Je hebt ervaring als (hoger) leidinggevende binnen een Customer services/support afdeling;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je beschikt over een analytisch vermogen;
  • Je bent niet bang om beslissingen te nemen

Wat kun je van ons verwachten? 

  • Een marktconforme salariëring;
  • Een innovatieve, dynamische, groeiende omgeving in een jong, internationaal team;  
  • Een unieke werkplek in een oude bierbrouwerij in het centrum van Breda  
  • De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen!