Reisadviseur met leidinggevende capaciteiten

Job description

Vanwege ons succes en de snelle internationale groei, zijn wij op zoek naar een enthousiaste

Coach Customer Support! Vind jij het leuk om mensen te helpen, motiveren en ondersteunen? En werk je pro-actief? Dan is Tix Travel Group jouw volgende bestemming!

 

Inchecken

Als je incheckt bij Tix Travel Group ben jij verantwoordelijk voor een uiteenlopend takenpakket. Met jouw allround kennis, weet je in ieder geval het volgende op te pakken:


  • Je helpt, motiveert en ondersteunt de Customer Support Travel Consultants;
  • Je signaleert daar waar klantencontact terug gebracht kan worden en hoe onze agents makkelijker hun werk kunnen doen;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de afdeling Customer Support en waar nodig spring je bij;
  • Je zoekt dagelijks het contact met ons kantoor in Curaçao om zodoende de planning zo optimaal mogelijk te benutten;
  • Je zorgt voor een zo efficiënt mogelijke afhandeling van de workload die binnen komt om zodoende kwaliteit en kwantiteit te leveren;
  • Je beoordeelt de sign off's die binnenkomen en neemt indien nodig actie om het probleem te verhelpen en/of dit te gebruiken als leerproces voor het team;
  • Je laat je team gezamenlijk leren & groeien van de "fouten" die je tegen komt.

Daarnaast is het jouw verantwoordelijkheid dat de Travel Consultants exact weten wat ze moeten doen en wat er van hen verwacht wordt in het weekend/op het moment dat jij niet aanwezig bent!

Je bestemming

De Tix Travel Group is een van de grootste online verkopers van vliegtickets in Nederland. Daarnaast bieden we verblijf, autoverhuur en activiteiten aan. Ons hoofdkantoor zit in Breda en hier werken we met 60 medewerkers dagelijks aan het succes. Daarnaast hebben we nog kantoren in Curaçao, Duitsland en Polen. Tix Travel Group is actief in méér dan 20 landen!


TIX-crew

Je maakt deel uit van ons team in Breda. Het totale team bestaat uit ongeveer 20 Travel Consultants, allen met een andere achtergrond. Naast ons kantoor in Breda, hebben wij meerdere kantoren, verspreid over Europa en Curaçao. 

Requirements

Bijzondere bagage

  • Je vindt het niet erg om minimaal 2 weekend dagen per maand te werken;
  • Je hebt extensieve kennis van amadeus;
  • Je bent klantgericht, servicegericht, commercieel ingesteld en accuraat;
  • Je hebt goede contactuele eigenschappen;
  • Je bent een gemotiveerde, inspirerende en flexibele teamplayer;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift; extra talen zijn een pré;

Assortiment aan boord

  • Je ontvangt een marktconform salaris;
  • Bij voorkeur ben je fulltime beschikbaar;
  • Je werkt in een inspirerende en dynamische omgeving;
  • Een van de tofste kantoren in Breda (we zijn gevestigd in een oude bierbrouwerij);
  • Een innovatieve, data-gedreven en groeiende organisatie;
  • Werken in een jong en internationaal team;
  • De leukste teamuitjes & borrels!