Supervisor Customer Support (32-40)

Job description

Tix.nl streeft er naar de meest ontzorgende online reisorganisatie te zijn. Wegens ons geboekte succes en daarbij behorende (internationale) groei zijn wij op zoek naar enthousiaste resultaatgerichte supervisors!


Naar wie zijn wij op zoek?

Word jij blij van het begeleiden en ondersteunen van medewerkers? Als Supervisor ben je verantwoordelijk voor het aansturen en coachen van de werknemers van de Customer Support afdeling. We zoeken iemand met een groot leidinggevend vermogen. Je werkt nauw samen in een team met collega supervisors. De werktijden zijn tussen 9.00 uur en 21.00 uur en in de weekenden (weekend tot 17.30 uur).


Wat ga je doen?

Als Supervisor ben je verantwoordelijk voor het aansturen van de werknemers van de Customer Support. Je weet een team te begeleiden en te motiveren! Verder ben je verantwoordelijk voor;

  • Operationeel leidinggeven aan de werknemers;
  • Je zorgt ervoor dat de werknemers de afgesproken targets op KPI’s behalen;
  • De kennis en vaardigheden van de medewerkers optimaal benutten;
  • Het houden van het overzicht en aansturen waar nodig;
  • Het schakelen tussen de Manager Operations Nederland en de medewerkers;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers;
  • Een prettige sfeer op de werkvloer creëren en behouden;
  • Je houdt je bezig met feedbackprocedures en regels.

Requirements

Wat verwachten wij van jou?

  • Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent flexibel qua beschikbaarheid van de verschillende shifts (max 8 uur per dag);
  • Je bent HBO afgestudeerd en hebt ervaring met geven van leiding aan mensen;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Kennis van / ervaring met Amadeus & Tableau;
  • Je vindt het leuk om met rapportages bezig te zijn en om te werken met doelen;
  • Je kunt goed omgaan met conflicten en kan goed prioriteiten stellen.


Maar wat bieden wij jou dan?

  • Een toffe baan in een dynamische omgeving;
  • Gave locatie in een oude bierbrouwerij in Breda;
  • Een internationaal jong team dat groeit;
  • Kansen om je zelf volop te ontwikkelen;
  • En natuurlijk niet onbelangrijk; een passend salaris!